Dørsalg

Hei, jeg hadde besøk av en mann fra NRC på døra mi i går kveld i Søgne, Kristiansand.
Jeg fylte inn informasjon på iPad og ble fortalt at jeg skulle få en mail og melding «innen 1 minutt» etter registreringen. Jeg har fortsatt ikke fått noe og blir da bekymret over om dette var redelig eller ikke.
Skulle jeg ha fått en mail/melding innen nå? Dette bør iallfall bli sendt ut umiddelbart etter registrering
Stian

Kommentarer

  • Hei Stian,

    Takk for at du tar kontakt med oss.

    Noe så enkelt som en stavefeil i mailadressen kan ha ført til at du ikke fikk mail som forventet. For å kunne hjelpe deg trenger vi mer informasjon. Det er fint om du kan sende oss ditt navn, telefonnummer og mailadresse, så skal vi undersøke hva som har skjedd.

    Du kan kontakte oss via e-post, sms eller telefon. Vi holder åpent mellom kl.10-14 og du kan ringe oss på +47 800 33 50 eller sende en melding til +47 594 48 256.

    Husk å ikke dele personlig informasjon her, da forumet er åpent for alle.

    Ønsker deg en fin dag!

    Vennlig hilsen
    Marianne Kjærstad Giverservice
  • Hei. Hadde nettopp en på døra fra dere, med iPad og skulle fylle inn en del informasjon som telefon, fødselsdato, signatur og kontonummer. Det synes jeg ble ubehagelig med tanke på all svindel som nå skjer. Kan dette gjøres på en bedre måte?
    Rita
  • Hei Rita,

    Takk for at du tar kontakt! Per i dag har vi dessverre ikke en annen mulighet når våre promotører oppsøker potensielle nye givere direkte. Det er selvfølgelig helt frivillig å signere, og vi forstår at det kan føles ubehagelig med tanke på svindel. Hvis du ønsker å bli fast månedsgiver, kan du enkelt registrere deg på vår hjemmeside, hvor du kan gjøre dette i trygge omgivelser.

    Ønsker deg en fin dag!


    Elinor Johansson Leder Giverservice
Dette innlegget er stengt for ytterligere kommentarer.